پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4594
-
الف
+

«به خاطر یک آمپول ناقابل» در جشنواره کودک و نوجوان

فیلم سینمایی «به خاطر یک آمپول ناقابل» به کارگردانی علیرضا محمودزاده مرحله تدوین خود را به پایان رسید.

فیلم سینمایی «به خاطر یک آمپول ناقابل» به کارگردانی علیرضا محمودزاده مرحله تدوین خود را به پایان رسید.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی فیلم، علیرضا محمودزاده کارگردان فیلم‌ سینمایی «به خاطر یک آمپول ناقابل» که در  ژانر خانوادگی و نوجوان ساخته شده است، در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی گفت: مراحل پایانی تدوین این فیلم توسط حامد رضی به پایان رسیده است.

وی در ادامه افزود: جلوه‌های ویژه بصری نیز توسط پیام عرب زاده در حال انجام است و طی چند روزه آینده به پایان خواهد رسید. به زودی صداگذاری و ساخت موسیقی فیلم آغاز خواهد شد.

محمودزاده در پاسخ به این سوال که فیلم برای جشنواره کودک و نوجوان اصفهان آماده خواهد شد یا خیر افزود: تلاشمان این است که فیلم برای جشنواره آماده شود و انشالله حضور دارد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی که تهیه کنندگی آن را داریوش بایائیان برعهده دارد آمده است: خانواده آمپول چی که تولید کننده آمپول هستند با وحشت فرزندانشان از آمپول مواجه می شوند. در این راستا ورزش فوتبال و انتخاب برای رده‌های قهرمانی به کمک فرزندانشان می‌آید و...

شهرام قائدی ، علی صادقی، رضا شفیعی جم، حدیث فولادوند، سارا روستا پور، علی رفیعی، مسعود غزنچایی ، محسن توکلی  با حضور هوشنگ حریر چیان و هنرمندان نوجوان ژیار محمدزاده، پارسیا شکوری سارینا صانع پور  و نوید میرزایی بازیگران این فیلم هستند..

عوامل « یک آمپول ناقابل» عبارتند از: تهیه‌کننده: داریوش بابائیان، نویسنده و کارگردان: علیرضا محمودزاده، برنامه ریز و دستیار اول کارگردانی: سیاوش  رمضانلو دستیار دوم : شیدا صبوری ، منشی صحنه: جیران جناب، مدیر فیلمبرداری: نوید مهیمنیان، طراح صحنه و لباس: حمیده رسولی، طراح  و ساخت عروسک‌ها: محمد اعلمی، صدابردار: هادی معنوی پور، طراح گریم: رضا سعیدی،  تدوین و صداگذاری: حامد رضی، عکس: مرتضی صالحی،  جلوه‌های ویژه کامپیوتری: پیام عرب‌زاده.

علیرضا محمودزاده پیش از این فیلم سینمایی «حقه باز دم دراز» را ساخته است که این فیلم برای حضور در جشن خانه سینما در حال بررسی است.

 
ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر